vrijdag 10 augustus 2012

Flowerpower

Op mijn postzegeltje balkon merk ik nauwelijks meer dat ik middenin de grote stad woon. De bloemzaden die over waren van de zaadbommenactie (link) in mei hebben hysterisch hun best gedaan. Er is letterlijk een bom aan bloemen en groen ontploft.


In mei...


In juli... (vind de duif)


... En nu. Mijn eigen Rotterdamse rimboe.



Hommels en andere beestjes vliegen bedrijvig af en aan.


En natuurlijk houdt de stadsduivenpatrouille (link) nog immer trouw een oogje in het zeil.


Ik woon tenslotte in een Vogel-aarwijk.

13 opmerkingen:

  1. Mooi zeg! Hoe heten eigenlijk de bloemen op de 2de foto van de bloemenpracht? (dus de lila :))
    En ik moet zo lachen om de patrouille!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb werkelijk geen idee! Iemand anders die het weet?

      Verwijderen
    2. Ik zie korenbloemen, misschien bedoel je die?
      Heerlijk al die bloemetjes op je balkon hoor!

      Verwijderen
  2. geeft vast een veilig gevoel, die patrouille....ziet er fijn uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig zeg. Zo zie je maar zelfs in de stad kun je je in het groen begeven!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cameraduif die die vreemde vogel met al d'r bloempjes in de gaten houdt? Het ziet er prachtig uit zo! Vriendinnetje van me heeft een tochtig balkon in Katendrecht, echt verbazingwekkend wat daar allemaal groeit en bloeit. Echt leuk zo midden in de stad!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij woon in in de zelfde stad.
    Maar dan met postzegeltuin.
    En je kan er best wat leuks van maken.
    Al ben ik toch soms wel een tikkeltje jaloers op alle tuinen die ik hier lang ziet komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veilig gevoel zeker, die beveiligingsduif ;). En wat een mooie bloemetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. errug gezellig!! de mijn zijn aardig uitgebloeid helaas... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ach, is de balkon nog zo klein hij kan ook gezellig zijn en dat zien we aan jouw balkon Marije.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb die ook, uit een of ander mengeling, ook geen idee ivm de naam! Geniet nog van je pracht! Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig! Ik ben laat dit jaar en dit seizoen nog maar even stekjes, maar erg benieuwd of er ook nog zo'n prachtige nazomer rimboe gaat ontstaan als bij jou :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties?
- Die lees ik graag!
Rare letters overtypen?
- Dit blog was geheel robotvriendelijk, tot ik dagelijks spam begon te ontvangen. Woordverificatie staat daarom weer aan,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...