vrijdag 13 januari 2012

Vrijdag de 13de, uw geluksdag?


Beste lezer,

U bent misschien op dit blog terechtgekomen omdat u in uw brievenbus een raadselachtige envelop vond. Op de voorkant stond met de hand geschreven "Een beetje geluk op vrijdag de dertiende". Verbaasd opende u de envelop en vond u een kraslot, vergezeld van een briefje met een mysterieus webadres. U tikte dit in en kwam hier uit.

Ik tref u blij van opwinding omdat u een miljoen gewonnen heeft. Of teleurgesteld omdat het kraslot waardeloos bleek. Hoe dan ook, alhoewel ik u niet ken wilde ik graag uw dag een beetje mooier maken. Van vrijdag de dertiende, de dag die als ongeluksdag bekend staat, uw geluksdag maken. Ik koos dertien willekeurige brievenbussen uit in de Rotterdamse Agniesebuurt, en het lot bepaalde dat één van de enveloppen in uw bus terecht kwam. Het (kras)lot zelf zal bepalen of dat uw leven rigoureus zal veranderen!

3 opmerkingen:

  1. ik probeer te reageren kijken of het lukt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fragment uit een email die ik onlangs kreeg:

    Laatst trof ik een envelop van je aan in mijn brievenbus, ter ere van vrijdag de 13e! Eerst was ik nog achterdochtig, omdat er tegenwoordig bedrijven zijn die hun reclames in weten te pakken als 'persoonlijke brief'. Maar eenmaal opengemaakt, was ik aangenaam verrast! Dankjewel voor dit vrolijke gebaar, helemaal in mijn straatje. Helaas ben ik er niet rijk mee geworden :) Maar de glimlach die ik er van kreeg was al fantastisch genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk initiatief!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties?
- Die lees ik graag!
Rare letters overtypen?
- Dit blog was geheel robotvriendelijk, tot ik dagelijks spam begon te ontvangen. Woordverificatie staat daarom weer aan,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...